Nowy Rok, nowa lista 💕
źródło: kasia i książki |
Nie czytam dla statystyk, a dla przyjemności. Zatem po co tworzę listę? Ot tak. Takie moje widzimisię ;) Tym razem podzielę sobie ją jednak na miesiące, o!
STYCZEŃ:
- "Fashion victim" - Corrie Jackson
- "Byłem asystentem doktora Mengele" - Miklos Nyszli
- "Kobieta w oknie" - A.J. Finn
- "Twierdza Kimerydu" - Magdalena Pioruńska
- "Ogród Zuzanny" - Justyna Bednarek, Jagna Kaczanowska
LUTY:
- "Ojciec Chrzestny" Mario Puzo
- "Cudowny chłopak" - R.J. Palacio
- "Martwa jesteś piękna" - Belinda Bauer
- "Kredziarz" - C.J. Tudor
- "Lokatorka" - J.P. Delaney
MARZEC:
- "Dziecko" - Fiona Barton
- "Najgorsze dopiero nadejdzie" - Robert Małecki
- "Lardżelka" - Wanda Szymanowska
- "Porzuć swój strach" - Robert Małecki
KWIECIEŃ:
- "Dziewczyna we mgle" - Donato Carissi
- "Zła pora roku" - Antonio Manzini
- "Czwarta Małpa" - C. J. Barker
- "Cudowny chłopak i ja - trzy cudowne historie" - R. J. Palacio
MAJ:
- "Nora" - Katarzyna Puzyńska
- "Radykalni. Rebelia" - Przemysław Piotrowski
- "Biuro M" - Magdalena Witkiewicz & Alek Rogoziński
- "Zabójczy pocisk"
- "Muszę to wiedzieć" - Karen Cleveland
CZERWIEC:
- "Dziewczynka z zapalniczką" - Mariusz Czubaj
- "Zanim pozwolę Ci wejść" - Jenny Blackhurst
- "Furia" - Michał Larek
- "Wiedźma duszona w winie" - Marta Obuch
- "Kto zabił Kopciuszka" - Alek Rogoziński
- "...i wyjechać w Bieszczady. Thriller z Domaniewskiej" - Sara Taylor
- "Metoda na wnuczkę" - Marta Obuch"
LIPIEC:
- "Nocny film" - Marisha Pessl
- "Pamiętnik diabła" - Adrian Bednarek
- "Ogród Zuzanny" tom II - Justyna Bednarek, Jagna Kaczanowska
SIERPIEŃ:
- "Apartament w Paryżu" - Guilaume Musso
- "Wczoraj" - Felicia Yap
- "Kręgi" - Zbigniew Zborowski
WRZESIEŃ:
- "Rysa" - Igor Brejdygant
- "Skaza"- Robert Małecki
- "Obserwuję Cię" - Teresa Driscoll
- "Tamte wakacje" - Sara Taylor
PAŹDZIERNIK:
- "Dziwna pogoda" - Joe Hill
- "Mój dom" - Piotr Janusz Chmielewski
- "Między prawami. Prochem i cieniem" - Vera Eikon
- "Nie odpuszczaj" - Harlan Coben
LISTOPAD:
- "Paranoja" - Katarzyna Berenika Miszczuk
- "Zbrodnia w wielkim mieście" - Alek Rogoziński
- "Okruchy dobra" - Jagna Kaczanowska, Justyna Bednarek
- "Koszmary zasną ostatnie" - Robert Małecki
- "Kryształowi" - Joanna Opiat-Bojarska
- "Oblicza śmierci" - antologia
- "365 dni" - Blanka Lipińska
GRUDZIEŃ:
- "Efektor" - Thomas Arnold
- "365 dni cudowności" - R.J. Palacio
- "Zapach suszy" - Tomasz Sekielski
- "Definicja strachu" - Michał Wróblewski
- "Krucyfiks" - Chris Carter
- "Zabójczy pocisk. Polska krew"
Komentarze
Prześlij komentarz